fredag den 31. juli 2009

Eksamen

Rosa og jeg kører forbi Kempler instituttet...

Mig: "Derinde er min skole og derinde skal jeg snart til eksamen"

Rosa: "Mmm....."

Mig: "Ved du iøvrigt hvad eksamen er - Det sådan noget hvor jeg
skal fortælle læreren alt det jeg har lært"

Rosa: "Og hvad har du så lært, Mor"

Mig: " tjaaaaa....???! "

Rosa: "At stå på hovedet? "

Mig: " Njaaaa, det kan man måske godt kalde det, dér er i hvertfald mange ting som er blevet vendt på hovedet "

Rosa: "Mmmm....."

Mig: "Jeg har også lært at jeg faktisk ikke synes det er særlig rart at være sur og gal, dét vil gerne øve mig i at være lidt mindre"

Rosa: " Så kan du godt sige til læreren - Mig og min datter på 4 3/4 år, vil gerne holde op med at være sure! "

Der er åbenbart flere som er igang med selverkendelse i den lille familie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar