torsdag den 31. december 2009

5 måneder......

skulle der åbenbart gå før jeg igen fik lyst. Og lyst er lige netop min drivkraft, tjaaaa og måske også noget med nød.
Jeg skriver fordi jeg er nødt til at få styr på alle de indre pocesser. Jeg føler mig nøgen, afsløret, usikker, forkert -for satan jeg føler mig på gyngende grund!

Jeg arbejder med personlighedsforstyrrede mennesker (farlige relationer), er i gang med en benhård terapeutisk efteruddannelse OG har to små børn, én mand og sørme også mig selv at holde styr på.

"Har jeg taget munden for fuld ?" -spørger jeg ofte mig selv!

Min grunduddannelse er pædagogik, men tanken om at skulle træde ud af det terapeutiske rum og ind i det pædagogiske, gør mig træt, tom og energiforladt.... Tanken om at blive, gør mig bange!

Jeg snakker, snakker, snakker, mærker og snakker, prøver at mærke, snakker lidt igen og sådan går dagene - kunsten er at finde åndehuller og lade det ske, som skal ske, øj for en tillidsøvelse.

2010 må og skal handle om at holde processer ud, have tillid, mærke OG bede om hjælp! ( hmm...et lille beskedent Nytårsforsæt!)

Godt Nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar