mandag den 23. februar 2009

At kende sin begrænsning

Alt tyder på at mit nye job kommer til at fylde meget.......også på timesedlen!

Derfor har jeg i dag (med vemod), taget konsekvensen og meldt fra overfor min frivillige pind.

Jeg ramler konstant ind i vagter, fra bahndlingshjemmet hvor jeg havde lovet at side på pinden, som jeg så må aflyse osv.

Det er simpelthen ikke holdbart. Uanset hvor meget jeg end gerne ville have den erfaring OG en linie på CVét. Men jeg må også se i øjnene at mine vagter på behandlingshjemmet ofte er aftenvagter eller weekend. Så hver 2. tirsdag går bare ikke -jeg bliver jo stresset! (og brugerne får aflyst deres samtaler, den er ikke god!!!)

Jeg er netop blevet ringet op fra "hjemmet" ang. en vagt i morgen.

Så startede logisik-arbejdet. Jeg henter begge børn kl. 13:00, kører til Horsens, afleverer dem hos Farmor, drøner på arbejde (i nærheden). Ole kommer derned ved 17 tiden. Jeg henter hele molevitten klokken 20:15 og vi drager nordpå for at putte sove -sove længe!

Dejligt når det hele flasker sig, så jeg kan tjene nogle gyser!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar