tirsdag den 24. februar 2009

Skal, skal ikke.....

Jeg er ked af at bo her. Altså ikke her i lejligheden, den er jo egentlig dejlig stor, smuk og efterhånden ved at være hyggelig og hjemmelig. Men området er træls! ( jeg er sgu begyndt at bruge dettte overdrevet gennemtyggede JYSKE ord :-/ )

Vi har fået stjålet vores cykelanhænger 4 gange, klapvognen 1 gang, et par sko på måtten, måtte også se sig om efter en ny ejer i foråret. Flere gange ligger der fixe-halløj ude foran vores opgang. Vi taler ikke med nogen. (selvom jeg i den grad godt gad at sludre lidt her og der!?)

Vi bor i stuen, uden sol kun med kig til den anden store ejendom overfor. Vores gård er en ulækker betongård, dog med noget misvedligeholdt grønt i midten.

Så har vi talt om at sige lejligheden op, flytte i kolonihaven om snart OG så finde en ny lejlighed til efteråret (vi må bo i kolonihaven fra april-oktober). Og dermed pakke hele lortet ned og leje et stort rum i
"pulterkammeret". Vi kan ca. spare 6000 kr om måneden (uuuuuhm!)

Men vi har 3 mdr. opsigelse, så vi skal betale husleje indtil juni. Vi har lagt et stort indskud, som vi ikke får meget tilbage af (det står i kontrakten), kan vi nå at finde noget andet (der er RIFT om lejeboligerne.....), og så skal vi igen ligger et kæmpe indskud på 20.000,00!

Åh, jeg kan ikke finde ud af om det er alt besværet værd, eller?

Vi får også langt til BH og vuggeren (slut med cykel!!!)

Men jeg har lyst til at gøre noget, men handler det igen om mit gamle mønster, "flytte, flytte, flytte" (jeg har boet 19 steder i mit liv!). Eller er min trang til at flytte reel!?

Jeg er i syv sind og skal beslutte mig inden weekenden -pis også..... (manden skal selvfølgelig også lyttes til, men han er vist med på den værste.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar