torsdag den 2. april 2009

Sådan ønsker jeg IKKE at finde mig selv igen!!!

Med røven i vejret, halvt inde under sengen klokken 3:22, ledende efter FIRE indiske armbørn til dreng som SKRIGER vanvittigt i sin seng!!!

Lidt forhistorie
(nødvendigt for at i ikke skal tro at jeg er kugleskør :-/ ).

Alfred er så sød, sød, sød derfor kan han smile lidt, blinke lidt og så er jeg med på den værste.

For en lille måned siden ville Alfred gerne sove med en lille bamse (okay ikke bare sove med.... den skide bamse var med ham overalt). Så var dét hyggeligt i et par dage, så blev det to små biler, weekenden efter en lille bog osv -fint, fint og lidt sødt!

I weekenden kom farmor og farfar hjem fra Indien med en masse ragelse, bl.a indiske armbånd.

Alfred kastede straks sin kærlighed på dem.
(og på Rosas -dybt problematisk!)

Dette endte selvfølgelig med at drengen ville sove med armbåndende, fint, fint.

Det som jeg ikke var klar over var at drengen var blevet forelsket i disse armbånd. Så 3 gange i løbet af natten vågnede dreng og skreg, for så havde han jo tabt dem og moren skulle finde dem, alle fire -nu!!!)

Nej, nej, nej et cirkus! Jeg rodede bogstavligt talt rundt efter de satans armbånd det meste af natten.

Så derfor slut med at sove med alt det lort i sengen!
(Drengen er godt nok utilfreds med min beslutning, men jeg holder fast, eller altså næsten. I nat opdagede jeg pludselig at han havde en lille bil i hånden -åh!)

2 kommentarer:

  1. Olivia brugte på et tidspunkt en duplo-klods som "sovedyr"... de er MEGET mærkelige, de der 2 årige :)

    SvarSlet
  2. og selvom det ikke altis virker sådan må vi simpelthen huske på at det er OS, der bestemmer. Ikke dem. Selvom de skriver. OS!

    SvarSlet