søndag den 8. marts 2009

Har slet ikke tid

Men er lige nødt til at slå et slag for d. 8.marts -selvfølgelig!


Jeg pakker
Rydder op ( Sviger kommer i morgen og hjælper den stakkels enlige far)
Bager Rugbrød
Vasker op
Læser bøger for Alfred
Skændes lidt med Rosa
Æder Vingummi ( Lige efter den Bulgursalat jeg lige har guffet!)
Vasker tøj
Bager pandekager
Laver risengrød
Lægger en aller helvedes masse tøj sammen
OG tager billeder af børnenes nye køjeseng!












Jeg er rødstrømpe, feminist ( dyrker KUN sex når jeg har LYST, til stor irritation for visse andre herhjemme), elsker kvinde fællesskaber, ø-lejr ( det er sgu rigtigt, jeg har været det flere år i træk).................men er vist mest af alt RØD! :-)





Og selvom jeg i disse tider er meget optaget af mig, mig og mig så er jeg stadig lige forelsket i dem her......












2 kommentarer:

  1. det er bare SÅDAN det skal være!

    SvarSlet
  2. Ja nu læste jeg lige indlægget igen....og gu fanden er det så!!! :-)

    SvarSlet