lørdag den 28. marts 2009

Det gode kommer til den som venter

Det er simpelthen ikke til at fatte at jeg er så heldig (så dygtig!)



Jeg har været til samtale ang. flere timer på min nye drømmearbejdsplads. De vil gerne se mig noget mere i aktion og tilbød mig 30 timer ugentligt i hele april.
De skubbede mig samtidig ud over kanten og sagde at jeg skulle være modig. turde dumme mig, være eksperimenterene og tage imod al den supervision jeg overhovedet kunne.

Som sagt så gjort!

Men det resultat at jeg efter en uges arbejde (hvor jeg i den grad var på banen), blev kaldt ind på kontoret og fik tilbudt en FAST stilling fra 1. Maj.

FAST STILLING..............det er simpelthen toppen af poppen. Jeg håbede at når jeg var færdiguddannet familieterapeut, så kunne jeg måske få arbejde et lign. sted og så er det NU i stedet for om 3 år.

Jeg må simpelthen have gjort noget rigtigt!!! :-)

Oveni hatten får jeg nu LØN hver gang jeg er på Kempler, samt dækket ca. halvdelen af uddannelsesudgiften -fedest.

3 kommentarer:

  1. Mie! Det er jo fantastisk...Til lykke!

    SvarSlet
  2. Lige præcis det jeg sagde, da du startede, ikke?! Eller også tænkte jeg det i hvert fald. Er meget glad på dine vegne. Overfedt at du nu for alvor får lov til at bide dig fast i det du brænder for.... og at det oven i købet gør økonomisk mening nu :) Stort knus herfra.

    SvarSlet
  3. Tak kvinder....ja, ja jeg ved godt i sagde det alle sammen, jeg skulle bare lige se det før jeg troede på det ik´ ! :-)

    SvarSlet