søndag den 31. maj 2009

Eddermame kort!

Søndag aften blev jeg nødt til at svinge saksen i Alfreds vilde krøller. Efter indgrebet/overgrebet siger Rosa:


" Jeg også vil klippes -ligeså kort som Alfred!!! "

Hmm, så begynder min hjerne at rotere!

(Har lyst til at sige "Nej", men hvorfor egentlig!?, Måske fordi min egen Mor sagde nej til klipning i maaaaaaaange laaaaange år, på trods af at jeg ønskede mig en klipning til hver fødselsdag)

Så jeg valgte at bryde mønstret og sagde "JA!"

Efter en snak omkring konsekvenserne, satte jeg hende på en stol foranspejlet og klippede håret af ved ørene, ( 18 cm faldt ned på gulvet) og min datter har nu en page.

Det er stang smart og hun blev så glad!
( Hun har dog sagt at hun ikke skal klippes mere.....neeeej, nej nu lader vi det bare vokse.......)

Underligt som det ligesom passer bedre til hende. Hun er så fræk og hurtig i vendingen, nu er der balance i hende. Det indre passer med det ydre.

Modig Pige -og mor!!!

2 kommentarer: