torsdag den 26. februar 2009

Et arbejdspunkt

Jeg er SÅ glad for mit nye arbejde, som dog KUN (det er dog ligemeget for mig!) vikar arbejde.

Men jeg kan ikke rigtig få svar på om jeg stadig er på prøve..... %-/

Jeg har prøvet at spørge her og der, men uden klare svar. Jeg har lagt en seddel, som ikke har givet noget resultat. ( kvinden er vist på kursus)

Jeg fik vist af vide at jeg ville få nogle prøve vagter og så??? (kan ikke rigtig huske hvad de sagde og har ikke fået spurtg ind, ved ikke om jeg måske er bange for at virke for desperat).

Jeg ved ikke hvorfor det er SÅ vigtigt for mig at få svar på lige netop det, jeg får jo vagter med jævne mellemrum og det må da betyde et og andet!?

Måske handler det bare om at jeg jo for hunde da, er fuldstændig vild efter at være fast vikar (og måske med tiden fast.....ja det tør jeg jo slet, slet ikke sige højt :-/ ). Jeg kniber stadig mig selv i armen når jeg er der, det er min ultimative drøm inden for behandlingsarbejde lige nu og jeg kæmper med min selvtillid. Jeg går lidt og tror at jeg snart bliver "opdaget", for jeg kan jo ikke det her arbejde, altså på trods af at jeg jo har været der 5 gange og rent faktsik har arbejdet som familiebehandler. Pudsigt, som hovedet spiller mig et puds.....

Har beluttet at jeg ikke vil spørge flere ang. de skide prøvevagter osv. Jeg slapper lidt af og nyder de vagter jeg får og mon ikke de så snart siger "noget".
Ellers må jeg melde KLART ud, en gang for alle og sige hvad jeg har brug for, som jeg jo har lært så skide meget om det sidste halve år -shit! :)

2 kommentarer:

  1. Du er ikke desperat! Du er grebet og optaget og begejstret for det du laver. Det må da være en gevinst for enhver arbejdsplads... :)
    K.

    SvarSlet
  2. Tak....og det er nemlig lige hvad jeg er!!!
    :-)

    SvarSlet